Groene bladgroente

Gezonde voeding zoals groene bladgroente en voldoende water drinken zijn zeer belangrijke elementen die, naast regelmatig bewegen en het voorkomen van stress, de basis vormen voor een mooie huid en een gezond leven. Iedereen is met zijn gezondheid bezig, u gaat regelmatig sporten, eet bewust gezond of bent van plan dit te gaan doen. Hoe dan ook, bijna iedereen is er druk mee. En terecht want hoe u leeft en wat u eet bepaalt hoe gezond uw lichaam en huid is. Een gezonde levensstijl is een belangrijke basis voor een mooie huid.


Boerenkool
Boerenkool is overal razend populair als het nieuwe superfood. Het zit vol vitamine A, C en vezels. Vitamine C helpt uw huid om collageen aan te maken. Dat zorgt er weer voor dat uw huid er gezond en jong uit blijft zien. Vitamine A helpt lijntjes tegen te gaan. Retinol wordt afgeleid uit vitamine A en laat dat nu het anti-aging ingrediënt zijn dat daadwerkelijk effect heeft. De vezels zorgen voor een gezonde darmflora en een glanzende huid.


Avocado
Avocado staat bekend als superfood, het is rijk aan vitamine C, E en K. Vitamine C helpt uw huid om collageen aan te maken. Dat zorgt er voor dat uw huid er gezond en jong uit blijft zien. Vitamine E bevat veel antioxidanten. Dit beschermt uw huid tegen schadelijke stoffen van buitenaf. En avocado helpt ook om roodheid en onregelmatigheden tegen te gaan.
Spinazie
Spinazie bevat vooral veel ijzer, wat een belangrijk ingrediënt is voor gezond haar, een gezonde huid en gezonde nagels. Daarnaast bevat spinazie vitamine B wat bekend staat als de beste vitamine voor uw haar. Hier wordt het namelijk sterk en glanzend van.


Rucola
Eet uw salade met rucola. Rucola bevat zwavel. Is zwavel niet slecht voor uw huid? Nee, natuurlijke zwavel in rucola is geweldig voor uw huid. Het helpt bijvoorbeeld acne tegen te gaan.






«Terug